۱۱ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

بازدید سرپرست هما

💠 بازدید کاپیتان محمد محمدی‌بخش سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

✈️ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
seyed amar moradi

حضور شرکت هواپیمایی کیش در پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل تهران

🔺حضور شرکت هواپیمایی کیش در پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل تهران

🔸شرکت هواپیمایی کیش به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل هوایی کشور، میزبان شما در پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل تهران خواهد بود.

🔸به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هواپیمایی کیش، این نمایشگاه که یکی از بزرگترین رخداد های حوزه حمل و نقل می‌باشد، کیش ایر آخرین امکانات خود را در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل تهران به نمایش خواهد گذاشت. 

🔸پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل تهران از روز یکشنبه (۱۴۰۰/۹/۲۸) لغایت روز سه‌شنبه (۱۴۰۰/۹/۳۰) در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار و کارشناسان و کادر پروازی هواپیمایی کیش ضمن حضور در کانتر این شرکت، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به بازدید کنندگان محترم می‌باشند.

🔸شرکت هواپیمایی کیش با افتخار شما را به بازدید از کانتر این شرکت در غرفه سازمان هواپیمایی کشوری در پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل از ساعت ۹ الی ۱۹ دعوت می‌نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
seyed amar moradi

نخستین تغییر در هما

نخستین تغییر در "هما"/ ابوالقاسم جلالی به سرپرستی معاونت بازرگانی منصوب شد

صبح امروز، کاپیتان محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"، ابوالقاسم جلالی را به سرپرستی معاونت بازرگانی منصوب کرد.

جلالی با ورود کاپیتان برخور به "هما" از معاونت بازرگانی "هما" به معاونت هوانوردی و بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری منتقل شد که با تغییرات پیش آمده، جلالی به خانه خود بازگشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
seyed amar moradi

رایان ایر پر پروازترین شرکت هواپیمایی اروپا شد

📍رایان ایر پر پروازترین شرکت‌ هواپیمایی اروپا شد
🔹به گزارش سازمان ایمنی ناوبری هوایی اروپا؛ یوروکنترل شرکت هواپیمایی اقتصادی رایان ایر با داشتن 2103 پرواز در روز در جایگاه اول پر پروازترین شرکت‌ هواپیمایی اروپا قرار گرفته است.
🔹شرکت‌های هواپیمایی حامل پرچم ترکیه؛ ترکیش ایرلاینز با میانگین 1019 پرواز روزانه در جایگاه دوم و شرکت‌ هواپیمایی آلمانی لوفتهانزا با 934 پرواز روزانه در جایگاه سوم این لیست قرار گرفتند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
seyed amar moradi

دریافت هواپیما جدید توسط نیروی هوایی روسیه

نیروی هوایی روسیه امید دارد تا سال 2030 دست کم 17 تا 20 فروند توپلوف 95 ام اس ام را تحویل بگیرد. ام اس ام یک برنامه ارتقاء روی بمب افکن توپلوف95 ام اس است که شامل نصب یک رادار جدید Novella-NV1 با توان کشف اهداف بزرگ مانند یک پل و یا یک ساختمان از 140 کیلومتری و توان نقشه برداری سه بعدی از 120 کیلومتری است و دارای یک سامانه اپتیکی حرارتی و ارتقا موتورهای فعلی برای مصرف کمتر است . این نسخه توان حمل تا 8 موشک کروز با برد 3000 کیلومتر را در زیر بال 6 عدد را درون بدنه دارد. این برنامه در راستای برنامه ارتقا ب52 در ارتش امریکا در حال اجرا است با این تفاوت که در برنامه ارتقا ب52 تا سال 2035 ، دست کم 45 فروند ب52 ارتقا خواهند یافت که شامل تعویض کامل موتور با موتور جدید میشود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
seyed amar moradi

سقوط بالگرد نظامی جمهوری آذربایجان

📍سقوط بالگرد نظامی جمهوری آذربایجان ۱۴ کشته بر جا گذاشت
🔹نیروی مرزبانی جمهوری آذربایجان اعلام کرد سقوط بالگرد نظامی این کشور در شمال‌شرق باکو ۱۴ کشته و ۲ زخمی بر جا گذاشته است.
🔹دادستانی کل جمهوری آذربایجان همچنین خبر داد، تحقیقات میدانی برای یافتن علت سقوط بالگرد در جریان است./ فارس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
seyed amar moradi

ورود_هواپیما به کشور

#ورود_هواپیما به کشور

منبع ائرواسپیستاک 
‌‌
ورود یک فروند MD83 با رجیستر OY-RUE به کشور
‌‌
هنور از ارلاین مقصد این هواپیما اطلاعاتی در دست نیست

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
seyed amar moradi

تصویری از کی سی707 سوخت رسان نیروی هوایی عربستان

 

تصویری از کی سی707 سوخت رسان نیروی هوایی عربستان در حالی که توسط یک اف15 اس و یک تورنادو همراهی می شود. عربستان 7 فروند کی سی135 در دهه1980 دریافت کرد و طی بیست سال بعد انها را به  ارتقا داد. ارتقا بخشهای مختلفی داشت ولی بخش مهم ان نصب موتور سی اف ام است که روی بوئنگ737 و یا ایرباس 320  نصب است. این موتور فناوری بسیار برتری از موتور اصلی  یعنی موتور حی57 داشت که در دهه1950 ساخته شده بود(موتور نسخه موجود در ایران نیز همان موتور قدیمی جی57 است). موتور جدید 100 درصد قدرت بیشتری داشت  و هواپیما 50 درصد سوخت بیشتر میتواند حمل کند و هزینه عملیات ان 25 درصد کاهش یافت . برد انتقال با موتور قبلی 7800 کیلومتر بود که با موتور جدید به حدود17000 کیلومتر رسید . کی سی135 ارتش امریکا نیز طی ارتقا  در دهه1990 به موتور جدید تجهیز شدند و برخی از کشورهای  خریدار نیز این ارتقا را دریافت کردند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
seyed amar moradi

وزیر راه: قیمت پروازها باید ۱۵ درصد کمتر شود

 

🔹با هر شرکتی که کاهش قیمت ندهد، برخورد می‎شود. اضافه دریافت هم باید برگردانده شود. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
seyed amar moradi

آرم ارتش جمهوری اسلامی ایران تغییر کرد

آرم ارتش جمهوری اسلامی ایران تغییر کرد

🔹️ در پی تشکیل نیروی پدافند هوایی ارتش به‌ عنوان چهارمین نیروی رسمی ارتش جمهوری اسلامی ایران، آرم این سازمان تغییر کرد.
🔹️ اکنون که حدود دو سال از تشکیل چهارمین نیروی ارتش می‌گذرد، دو موشک (به نشانه نیروی پدافند هوایی)، به آرمِ ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
seyed amar moradi